maanantai 12. elokuuta 2013

Haaste

Sain haasteen Alisalta

Säännöt: 
                                   
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.

2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen. 

3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille. 

4. Heidän pitää valita 11 bloggajaa, joilla on alle 200 lukijaa.

5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.

6. Ei takaisin haastamisia!



11 asiaa itsestäni:

Laitan tähän samat 11 asiaa jotka laitoin aiemmin tän saman haasteen tehdessäni

1.Seuraan tosi montaa sarjaa ja digiboksi on yleensä täynnä tallentamiani sarjoja ja elokuvia joita en ole ehtinyt katsoa.

2. Tykkään piirtää, tehdä käsitöitä, kirjoittaa ja lukea.

3. Minulla on harvoin aikaa tehdä edellä mainittuja arkena koska koulu vie niin paljon aikaa.

4. Olen hulluna kaikkeen makeaan ja hyvään ruokaan.

5.Rakastan kissoja.

6. Minulla on yleensä monta rautaa tulessa ja usein jutut jää kesken.

7.Tykkään kuunnella musiikkia, tosi monia esittäjiä ja monen tyyppistä mutta suurin suosikki on Muse

8. Minulla on pitkä ruskea tukka ja silmälasit.

9.Olen huono juttelemaan ihmisille.

10. Blogitekstilistassani on kymmeniä luonnospostauksia joita en julkaise etten postaisi liian usein.

11. Luen pariasataa eri blogia, aika monipuolisesti.




Minulle esitetyt 11 kysymystä:


1. Minkä nukkeperheen jäsenen haluaisit, jos et voisi ottaa pullipia?

Varmaan valitsisin isulin tai byulin koska kumpaakaan minulla ei ole.


2. Tykkäätkö tehä itse vaatteita nukeillesi?

Kyllä tykkään paljonkin.


3. Monta nukkea omistat?

Neljä


4. Missä maissa olet käynyt? (suomea ei lasketa)

Virossa tosi monta kertaa, Ruotsissa pari kertaa, Latviassa, Venäjällä, Tanskassa, Saksassa, Englannissa, Skotlannissa ja Italiassa.


5. Lempivaatteesi?

Se vaihtelee ajoittain mutta tällä hetkellä varmaan yks mukavan rento raitapaita


6. Onko kivaa kun koulu alko? 

Ei alkanut vielä, huominen on onneks vielä lomaa. Ja ei oo kivaa ku alkaa.


7. Kuinka kauan kuvaat nukkejasi/nukkeasi kerralla?

Hmmm...se vaihtelee vähän aiheesta ym riippuen. Veikkaisin suunnilleen 5-30 min.


8. Tykkäätkö tehä musashootteja?

Tykkään kyllä.


9. Oletko käynyt miitissä? Jos olet, kuinka monesti?

En ole päässyt miittiin kertaakaan :'(


10. Kauanko olet pitänyt nukkeblogiasi?

Yhden ja puoli vuotta.



11. Oletko kustomoinut nuken meikkiä?

Olen kustomoinut kaksi nukkeani.



En haasta ketään koska olen kerran jo haastanut, mutta jos joku haluaa tehdä tämän niin voitte vastata näihin kysymyksiin jotka aiemmin keksin.



1. Mikä on edellinen kuulemasi kappale?

2. Mikä on suosikkieläimesi? 

3. Tiedätkö Doctor Whosta?

4. Tiedätkö mitä.haluat tulevaisuudessasi? Jos tiedät, mitä?

5. Mikä on suosikkisi nukeistani? Evelyn, Clara, Jared vai Ofelia?

6. Pidätkö blogistani? Mitä minun pitäisi muuttaa siinä?

7. Kuunteletko radiota? Jos kuuntelet, mitä kanavaa?

8. Kuvaile itseäsi. Millainen tyyppi olet?

9. Mistä suklaasta tykkäät eniten, maitosuklaasta, tummasta suklaasta vai valkosuklaasta?

10. Kiinnostaisiko sinua lukea blogissani kirjoittamiani tarinoita/runoja?

11. Osaatko pyörittää hulavannetta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti